Brev:
Mælk og fisk
27. marts 2009
Alder:
8 mdr.
Mælk og fisk
Hej Helen.
Jeg har et spørgsmål ang sødmælk, tykmælk, fisk og nødder.
Min datter Esma er knap 8 måneder og hun får en kop sødmælk til morgen og nogle gang til frokost. Hun kan godt lide mælk men hvor meget må hun få når hun er kun 8 månede?
Oprindligt er vi fra tyrkiet og hjem hos os spiser vi meget forskellige nødder. Jeg har prøvet og give esma nskål tykmælk med paranødder, og hun var helt vildt med det.
Skal lige huske og sige at jeg har skåret paranødder i små stykker så det ikke sidder fast i halsen.
Må man gerne give foskellige nødder?
Og det sidste spørgsmål er i føtex kan man købe fisk/makrel i små dåser som er most.
Må man gerne give fisk eller makrel fra dåser?
Hilsen Esmas mor
God weekend